Autor: Leonardo Da Vinci
Autor: Guido Reni
Any: 1612
Títol: Entrada de Jesús a Jerusalem com Mesíes
Argument de l'obra:
La descripció de l'entrada de Jesús a Jerusalem s'ha reflectit en Mark 4, especialment entre els versos de 1 a 10. segons la Bíblia, Jesús volia proclamar l'arribada imminent del Regne de Déu, la idea de Jesús de ser conegut necessita anar a la capital es reflecteix en John 7 4-5 on lee: "Diuen germans Jesús que no creuen en ella, sal des d'aquí (Galilee) i anar a Judea, perquè cap que pretén fer-se conèixer fa alguna cosa secret". "Stand vostè el món".Sembla plausible històric per la atestiguaciones múltiples i la proclamació de Jesús com el Messiah jueva, causa que després s'executa com un rebel polític.Hi ha un debat dins de becaris de cristiandat sobre si Jesús va proclamar o no Messies mateix, i si feia com entendre aquesta Mesianisme.
Aquests moments es poden llegir en marcs 14 61 quan el gran sacerdot demanat Jesús sobre si o no és el Messies. Becaris de tractar de solucionar aquest problema es basen en dos moments, l'anterior del gran sacerdot i l'entrada de Jesús a Jerusalem.
Els elements principals en l'escena de l'entrada de Jesús a Jerusalem, que podem trobar en la Bíblia són els següents:
1. Jesús apareix com un profeta que sap que hi ha animals preparats per a la seva entrada a la població següent.
2. Jesús entra com a rei a Luke, John, Matthew i fill de David a Matthew 21 4 / 9, que segons la tradició jueva a l'època de Jesús el Messiah era com un guerrer ajudat per Déu per portar als enemics d'Israel, però Jesús li dóna una imatge contrària, carregat en un ruc humil, no en un bell cavall, espasa a la mà. Apareixen en un ruc ha d'acomplir la profecia de Zacaries 9 9 descriu un no guerrer Messies, però pacífica i humil. Per tant, hi ha dos conceptes de mitjanes en el temps de Jesús, on sembla que la imatge que voleu donar és la d'un Messies per a l'establiment del Regne de Déu basant-se més que la divinitat en la força d'armes.
3. La gent de les reclamacions amb branques de palma com a rei i Messies, pensant que el Regne de Déu és a prop (Mc 11 10).
4.Jesús accepta ser aclamada, donant un bany de les multituds continuen fent cas omís de l'assessorament d'alguns fariseus que recomanen que contenen als seus deixebles i la gent ventós (Lk 19 39), no obstant això, Jesús dóna suport a ells i no està pensat per corregir les idees de la gent messiànic (si aquestes són en silenci, parlarà a Luke 19 40 pedres).
Títol: Darrer sopar
Autor: Leonardo Da Vinci
Data: (1495-1497)
Títol: La mort de Jesus
Autor: Eduoart Manet
Data: 1864
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada